Asiakas palvellaan hyvin alusta loppuun saakka

Savonlinnalainen kuntokeskusyrittäjä Eero Piironen on ostanut tuotteita Sotkasta useamman kerran. Tyytyväisten ostokokemusten jälkeen Sotkassa asioinnista on jo muodostunut vakiintunut käytäntö hänelle. Kun tulee tarve uusiin kalusteisiin, suunnataan kohti Sotkan myymälään.

Ensimmäisen kerran Eero asioi Sotkassa tuttujen myyjien kautta. Sen jälkeen sieltä on Piirosen kotiin ostettu muun muassa ruokailupöytä, matto, tuoleja ja puutarhakalusteita. Lisäksi hänen kuntokeskukseensa on ostettu naulakoita ja istuimia Sotkan valikoimasta.

Viimeisin ostos on sänky, joka tarttui matkaan hyvän asiakaspalvelun ansiosta. Eeron mukaan hankinta oli hyvä, sillä unen laatukin on parantunut.

- Päädyimme ostamaan sängyn sieltä melkeinpä heräteostoksena. Menimme etsimään aurinkotuoleja, kun myymäläpäällikkö kysyi, tarvitseeko meidän päivittää sänkyämme uuteen.

“Ostotapahtuman luontevuus ja asioiden toimiminen on tärkeää”

Eero suosii ostosten tekemistä perinteisesti kivijalkamyymälöissä. Osan Sotkan tuotteista hän on käynyt noutamassa myymälästä ja osa on toimitettu suoraan hänen kotiinsa. Hän kertoo, että palvelu Sotkassa toimii ja tuotteiden toimitusajat ovat kohtuullisen nopeita, noin 2–3 viikkoa.

- Asiakaspalvelu on se juttu, mihin olen todella tyytyväinen. Siellä pidetään aikatauluista kiinni.

Eeron mukaan asiakas palvellaan Sotkassa hyvin alusta loppuun, ja tuotteet ovat olleet hänen tarpeisiinsa laadukkaita. Asiakas otetaan vakavasti, mutta hyvällä huumorilla.

- Jos haluat laatua, kannattaa mennä Sotkaan, hän kiteyttää ytimekkäästi.