Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa »

Usein kysytyt kysymykset

Tähän osioon olemme keränneet asiakkaidemme yleisimmät kysymykset. Tarkista ensin löytyisikö vastaus kysymykseesi täältä!

Toimitus ja kotiinkuljetus

Koska voin noutaa tilaamani tuotteen myymälästä ja kuinka kauan se on noudettavissa?

Kun tilauksesi on saapunut myymälään noudettavaksi, lähetämme saapumisilmoituksen tekstiviestinä ilmoittamaasi puhelinnumeroon. Muista ottaa saapumisilmoitus mukaan, kun saavut noutamaan tilaustasi.

Tilaus on noudettava 14 vuorokauden sisällä saapumisilmoituksen lähettämisestä. Jos nouto syystä tai toisesta viivästyy tästä, olethan yhteydessä noutomyymälään.

Valitsin kotiinkuljetuksen, koska tilaukseni toimitetaan?

Jos olet ostanut verkkokaupasta:
Löydät tilauksesi toimitusajan sähköpostiisi lähetetystä tilausvahvistuksesta. Huomioithan, että toimitusaika on ilmoitettu arkipäivinä. Tilaus toimitetaan antamaasi osoitteeseen toimitusajan puitteissa, kuitenkin niin pian kuin mahdollista.

Saat sähköpostiin sekä tilauksen seurantaan tiedon, kun tilaus lähetetään postin kuljetukseen. Tämän jälkeen kuljettaja sopii tarkemman toimitusajan kanssasi lähempänä puhelimitse tai tekstiviestillä.
Tilausvahvistuksesta löydät myös seurantakoodin, jolla voit katsoa tilauksen etenemistä Tilauksen seurannassa

Jos olet tehnyt ostoksen myymälässä tai maksanut myymälästä saadun OmaTarjouksen verkossa:
Olethan yhteydessä kyseiseen myymälään, jos kuljetusajankohdasta ei ostohetkellä ole sovittu erikseen.

Miten voin seurata verkkokaupasta tekemäni tilaukseni etenemistä?

Tilausten seuranta -osiossa voit seurata tilauksesi tilannetta tilausvahvistuksen mukana saamallasi seurantakoodilla. Tilauksen seurannasta näet myös arvioidun toimitusajan, jonka puitteissa tilaus toimitetaan.

Huomioithan, että toimitusaika on ilmoitettu arkipäivinä.

Voinko muuttaa tilauksellani olevia yhteystietoja?

Kyllä voit! Ilmoitathan kyseiseen myymälään tai asiakaspalveluumme oikeat tiedot, niin päivitämme ne tilauksellesi.

Ota yhteyttä

Miten kotiinkuljetuksella tilatut tuotteet toimitetaan?

Verkkokaupassa tehdyistä tilauksista saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun tilaus lähetetään. Tämän jälkeen kuljettaja sopii tarkemman toimitusajan kanssasi lähempänä puhelimitse/tekstiviestillä ilmoittamaasi puhelinnumeroon. Myymälässä asioidessa kotiinkuljetuksen tarkemmat tiedot käydään kanssasi läpi ostotapahtuman yhteydessä. 

Kaupunkialueilla toimitukset toimitetaan aina kotiin asti kahdella miehellä. Jos asut kaupunkialueen ulkopuolella, ja tarvitset kuljettajan lisäksi apumiehen, varmista sen saatavuus viimeistään kuljetusajankohdasta sopiessasi.

Jos olet tilauksen yhteydessä ostanut vanhan tuotteen poisvienti -palvelun, huolehdithan että kierrätykseen lähtevät tuotteet ovat purettuna ja lähtövalmiina. Huonekaluja voidaan viedä pois maksimissaan sama määrä mitä on tuotteita tilattu.

Mitä minun kannattaa huomioida, ennen kuin tilaamani tuotteet toimitetaan kotiini?

Kaupunkialueilla toimitukset toimitetaan aina kotiin asti kahdella miehellä. Jos asut kaupunkialueen ulkopuolella, ja tarvitset kuljettajan lisäksi apumiehen, varmista sen saatavuus viimeistään kuljetusajankohdasta sopiessasi.

Tuotteiden sujuvan toimituksen takaamiseksi varmistathan, että asunnossa käytettävä kulkureitti on vapaa ja lattiat on tarvittaessa suojattu. Työturvallisuussyistä kuljettajat käyttävät turvajalkineita myös sisätiloissa.

Tarkistathan pakkausten lukumäärän ja kunnon ennen kuin kuittaat lähetteen/rahtikirjan. Mikäli pakkauksia puuttuu tai on vaurioitunut, merkitse se kuljettajan kanssa lähetteeseen tai rahtikirjaan ennen allekirjoittamista ja kuljettajan poistumista.

Jos olet tilauksen yhteydessä ostanut vanhan tuotteen poisvienti -palvelun, huolehdithan että kierrätykseen lähtevät tuotteet ovat purettuna ja lähtövalmiina. Huonekaluja voidaan viedä pois maksimissaan sama määrä mitä on tuotteita tilattu.

Paljonko kuljetuskustannukset ovat tilaukselleni?

Kuljetuskustannuksiin vaikuttavat tilauksen koko ja toimituspaikka. Näet kuljetuskustannukset syöttämällä ostoskorissa postinumerosi kotiinkuljetus-kohtaan. Sivusto laskee automaattisesti kuljetuskustannukset tilauksellesi. Vaihtoehtoisesti voit valita maksuttoman myymälänoudon tilauksellesi.

Voidaanko vanha huonekaluni viedä samalla pois?

Useimpien ostojen yhteydessä sinun on mahdollista tilata poiskuljetus vanhalle huonekalullesi. Vanha tuote hävitetään asianmukaisesti. Palvelun hinta on 29 euroa. Palvelu on mahdollista lisätä ostoskorissa, mikäli se on saatavilla tilattujen tuotteiden toimituksen yhteyteen.

Verkkokaupasta ostettaessa palvelu on saatavana vain tilauksiin, joihin liittyy kotiinkuljetus. Jos olet tilauksen yhteydessä ostanut vanhan tuotteen poisvienti -palvelun, huolehdithan että kierrätykseen lähtevät tuotteet ovat purettuna ja lähtövalmiina. Huonekaluja voidaan viedä pois maksimissaan sama määrä mitä on tuotteita tilattu. 

Voinko tilata tuotteita Sotkan verkkokaupasta ja noutaa sen myymälästä?

Kyllä voit! Kaikkiin Sotkan verkkokaupasta tehtyihin tilauksiin on mahdollista valita maksuton nouto haluamastasi myymälästä. 

Mistä tiedän tilaukseni toimitusajan? 

Tuotteiden sen hetkinen toimitusaika näkyy sivuillamme jokaisen tuotteen yhteydessä tuotesivulla. Koko tilauksen toimitusaika näkyy myös ostoskorissa, tilauksen teon jälkeen sähköpostiisi toimitetusta tilausvahvistuksessa sekä tilauksen seuranta –osiossa.
Mikäli tilaat useampia tuotteita, määräytyy toimitus pisimmän toimitusajan mukaisesti, sillä toimitamme tuotteet yhtä aikaa samalla toimituksella, kun kaikki tuotteet ovat valmiina lähetettäväksi.

Huomioithan, että toimitusaika on ilmoitettu arkipäivinä.

Voinko sopia toimitusajan etukäteen itse?

Mikäli olet estynyt vastaanottamaan tilaustasi annetun toimitusajan aikana, ilmoitathan asiasta tilauksenteon yhteydessä. Voit kirjoittaa toivomasi myöhäisemmän toimitusajankohdan ostoskorissa lisätiedot – kohdassa. Mikäli haluat muuttaa myöhemmän toimituksen jälkikäteen, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme tai tilaustasi käsittelevään myymälään (lukee tilausvahvistuksella).

OTA YHTEYTTÄ

Toimitetaanko tilauksia koko Suomeen?

Toimitamme kaikki tilaamasi tuotteet aina yhdellä toimituksella haluttuun osoitteeseen manner-Suomen alueella.

Kotiinkuljetustuotteita ei toimiteta seuraaville Turun saariston postinumeroalueille: 21740, 22710, 22720, 22730, 22820, 22840, 22920, 22940 ja 23390 eikä Suomenlinnaan 00190.

Voinko saada toimituksen illalla tai viikonloppuna?

Kuljetusyhtiö toimittaa tuotteet perille arkisin, ja pääkaupunkiseudulla myös lauantaisin, pääsääntöisesti klo 8.00-22.00 välisenä aikana. Tarkempi toimitusaika sovitaan kanssasi aina etukäteen puhelimitse/tekstiviestillä.

Tahdonkin muuttaa toimitustapaa, kuinka toimin?

Toimitustapaa on mahdollista muuttaa, mikäli tilaus on vielä käsittelyssä, eikä sitä ole lähetetty. Olethan muutostilanteissa aina yhteydessä asiakaspalveluumme tai tilaustasi käsittelevään myymälään (lukee tilausvahvistuksella).

OTA YHTEYTTÄ

Tilaukseni toimitusaika on jo mennyt enkä ole saanut tuotteita?

Huomioithan, että tilauksen toimitusaika on ilmoitettu arkipäivinä. Mikäli huomaat toimitusajan silti ylittyneen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tai tilaustasi käsittelevään myymälään (lukee tilausvahvistuksella), niin selvitämme pikimmiten mistä on kyse.

OTA YHTEYTTÄ

Seurannassa lukee vain ”tilausta käsitellään”. Onko tilaukseni edennyt?

Tilauksesi on tullut onnistuneesti perille! Se on käsittelyn ja keräilyn jälkeen matkalla kohti terminaaliamme tai valitsemaasi noutomyymälää.

Tilauksen tila muuttuu, kun tuotteet lähtevät joko noutomyymälään tai kuljetettavaksi kotiisi, toimitustavasta riippuen. Tilaus on perillä toimitusajan puitteissa, joka on ilmoitettu arkipäivinä tilausvahvistuksellasi.

Saanko verkkokaupasta tilatuille tuotteille kasauspalvelua?

Kasauspalvelua ei ole saatavilla verkkokauppaostoksille. Osissa toimitettavat tuotteemme ovat helppoja koota ja niiden mukana toimitetaan aina selkeät ohjeet. 

Kasauspalvelu on mahdollinen vain myymälöidemme kautta asioidessa. Tarkistathan kasauspalvelun saatavuuden ensin haluamastasi myymälästä.

Ongelmatilanteet

Sain viallisen tuotteen, kuinka toimin? 

Jos huomaat vastaanottamasi tuotteen olevan viallinen, lähetäthän mahdollisimman hyvät kuvat tuotevirheistä meille pikimmiten reklamaation yhteydessä asian korjaamiseksi.

LÄHETÄ REKLAMAATIO

Sain väärän tuotteen, kuinka saan tilaamani oikean tuotteen?

Mikäli vastaanottamasi tuote ei vaikuta samalta kuin tilaamasi, teethän asiasta heti reklamaation. Asian selvittämistä nopeuttaa, mikäli saat otettua saamastasi tuotteesta ja sen tiedoista kuvan.

LÄHETÄ REKLAMAATIO

Tuotteen mukana ei ollut kaikkia tarvittavia osia, kuinka saan puuttuvat osat?

Mikäli lähetyksessä on osapuutteita, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme tai tee meille reklamaatio, niin lähetämme tarvittavat osat sinulle pikimmiten!

LÄHETÄ REKLAMAATIO

Tilaamani tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, kuinka toimin?

Jos huomaat vastaanottamiesi tuotteiden vahingoittuneen kuljetuksessa, lähetäthän mahdollisimman hyvät kuvat vaurioista meille pikimmiten reklamaation yhteydessä asian korjaamiseksi.

LÄHETÄ REKLAMAATIO

Tilaamani tuote on nyt edullisempi kuin tilatessani, en ole saanut vielä tilaustani?

Me Sotkalla haluamme tarjota asiakkaillemme vaihtelevia alennuskampanjoita kaikkiin kodin sisustuksen tarpeisiin. Mikäli huomaat tilaamasi tuotteen olevan myynnissä edullisemmin kuin tilaushetkellä etkä ole vielä vastaanottanut tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tai tilaustasi käsittelevään myymälään (lukee tilausvahvistuksellasi).

OTA YHTEYTTÄ

Unohdin syöttää tilaukselle Plussa-korttini numeron, voinko saada pisteet vielä jälkikäteen?

Kyllä voit! Ilmoitathan alla olevan linkin kautta asiakaspalveluumme tai tilaustasi käsittelevään myymälään (lukee tilausvahvistuksellasi) plussakorttisi numeron sekä kyseisen tilauksen tiedot, niin lisäämme pisteet.

P.S. Rekisteröitymällä Sotka -verkkokaupan käyttäjäksi teet tilauksesi nopeammin, kun tietosi haetaan tilaukseen automaattisesti, myös Plussa-kortin numero.

OTA YHTEYTTÄ

Miksi en saa lisättyä tuotetta ostoskoriin?

Osa tuotteistamme on ostettavissa vain myymälöistämme, jolloin "Lisää ostoskoriin"-nappia ei ole kyseisen tuotteen yhteydessä ollenkaan eikä tuotetta täten pysty ostamaan suoraan verkkokaupasta. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi toimitusmyyntinä myytävät ja asiakkaan tarpeen mukaan räätälöitävät sohvat, joille on myymälöiden kautta mahdollisuus valita satoja eri verhoiluvaihtoehtoja.

Palautus ja Peruutus

Kuinka voin perua tilaukseni? Sitä ei ole vielä toimitettu minulle.

Tilausten peruutuksissa, olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme tai tilaustasi käsittelevään myymälään (lukee tilausvahvistuksellasi).

Kun saamme ilmoituksen peruutuksesta, saat rahanpalautuksen maksutilillesi noin viikon kuluessa. Jos olet valinnut maksutavaksi Sotka.fi -laskun tai erämaksun, se peruuntuu myös automaattisesti. Mikäli ehdit jo maksaa laskun tai ensimmäisen erän, saat rahanpalautuksen luoton myöntäjältä jo maksetusta osuudesta.

OTA YHTEYTTÄ

Voinko poistaa tai lisätä tuotteita jo tekemälleni tilaukselle?

Mikäli muutat mielesi, voimme halutessasi poistaa tilaukseltasi tuotteita, joita et tahdo. Valitettavasti tuotteiden lisääminen jo tehdylle tilaukselle ei ole mahdollista, vaan niille on tehtävä uusi tilaus. Tässä tilanteessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai tilaustasi käsittelevään myymälään (lukee tilausvahvistuksellasi), jotta voimme yhdistää eri tilausten toimitukset mahdollisuuksien mukaan.

OTA YHTEYTTÄ

Vastaanotin verkkokauppatilaukseni, mutta haluan palauttaa tuotteita?

Tilatuilla verkkokauppatuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan.

Mikäli tilaus on noudettu myymälästä, tulee palautus tehdä kyseiseen myymälään alkuperäispakkauksessaan. Mikäli tuotteet on tilattu kotiinkuljetuksella, palautukset myös noudetaan kotoa. Tässä tapauksessa veloitamme toimituskulut. Olethan aina ensin yhteydessä meihin, niin tilaamme palautuksellesi noudon.

Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke. Avatuilla hygieniatuotteilla, kuten tyynyt, peitteet, patjat ja sijauspatjan suojat ei myöskään ole vaihto- tai palautusoikeutta.

OTA YHTEYTTÄ

Tuleeko palautuksesta minulle kuluja?

Myymälästä noudetuista ja palautetuista tuotteista ei tule lisäkuluja vaan tuotteiden ostohinta palautetaan kokonaisuudessaan.

Kotiin toimitettujen tuotteiden palautuksista perimme kuljetuskustannukset.

Koska saan rahanpalautuksen perumastani tilauksesta?

Kun tilauksesi perutaan, saat rahanpalautuksen maksutavan mukaiselle tilille automaattisesti noin viikon kuluessa.

Jos olet valinnut maksutavaksi Sotka.fi -laskun tai erämaksun, se peruuntuu myös automaattisesti. Mikäli ehdit jo maksaa laskun tai ensimmäisen erän, saat rahanpalautuksen luoton myöntäjältä jo maksetusta osuudesta.

Maksaminen

Mistä tiedän, onnistuiko tilaukseni?

Maksamisen jälkeen siirryt takaisin Sotkan verkkosivuille, jossa on tilausvahvistuksen tiedot (tilausnumero, seurantakoodi, tulostettava tilaus sekä kuitti). Tilausvahvistus lähetetään myös sähköpostiisi. Tilausvahvistus on tosite tekemästäsi tilauksesta ja varmistaa, että tilauksesi on vastaanotettu.

Mikäli vahvistusviestiä ei näy, varmistathan ettei se ole mennyt esimerkiksi roskaposti- tai tarjoukset kansioon. Vahvistuksen puuttuessa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilauksesi olevan kunnossa.

Jos saat virheilmoituksen kesken tilauksen, yritä ensin käynnistää selain uudelleen. Selainta vaihtamalla ongelma voi myös poistua. Tilauksenteon keskeytyessä tilaus peruuntuu, eikä sitä myöskään veloiteta.

OTA YHTEYTTÄ

Mitä maksutapoja Sotkan verkkokaupassa on käytettävissä?

Saat tarvittaessa 100-3000 euron ostoksillesi joustavaa maksuaikaa joko Sotka.fi -laskulla tai -erämaksulla. Voit myös maksaa verkkokaupassamme Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard –korteilla. Näiden lisäksi käytössä ovat suomalaiset pankkimaksut. Sinut ohjataan tilauksen loppuvaiheessa Netsin maksusivulle, jossa voit valita sinulle sopivan maksutavan. 

Korttimaksut tapahtuvat turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Mitä maksutapoja Sotkan myymälöissä on käytettävissä?

Voit maksaa käteisen lisäksi myymälöissämme Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard –korteilla. 

Saat tarvittaessa yli 300 euron ostoksillesi joustavaa maksuaikaa ja voit hoitaa maksun tasaerissä jopa 24 kuukauden maksuajalla K-Plussa MasterCard -kortilla. K-Plussa MasterCard -kortin voi hakea samalla, kun asioi Sotka-myymälässä.

Voiko yritysasiakas ostaa tuotteita verkkokaupasta?

Voit tilata Sotkan tuotteita myös yrityksellesi. Sotka.fi -lasku ja -erämaksu maksutavat ovat saatavilla vain kuluttaja-asiakkaille, jolloin luoton myöntämiseksi on tilaus tehtävä yksityishenkilön tiedoilla. Kirjanpitoasi varten voit lisätä tilaukselle yrityksesi tiedot, jolloin tilausvahvistus toimii kuittina ostoksesta. 

Miksi en saa verkkokauppatilaustani laskulle tai erämaksulle? 

Maksutapa on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma on 100 – 3 000 euroa. Erämaksuun tai laskuun tarvitset myönteisen luottopäätöksen. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan. Myönteinen luottopäätös edellyttää, että tietosi voidaan varmistaa väestörekisteristä ja antamasi tiedot vastaavat rekisterissä olevia tietoja. Kielteisen ostopäätöksen syynä voi olla esimerkiksi kauppakohtainen ostoraja, edelliset ostoksesi laskulla tai erämaksulla tai salatut osoitetiedot.

Sotka.fi -laskuun ja Sotka.fi -erämaksuun tarvittavaa luottopäätöstä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietorekisteristä, onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä tarkemmin sen perusteluista Lowellin asiakaspalvelusta. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu Sotkan asiakastietorekisteriin.

Lowellin asiakaspalvelu auttaa sinua kaikkiin laskuun, kertaluottoon ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa:

Verkkopalvelu: https://bill.lowell.fi/
Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu).

Unohdin syöttää tilaukselle Plussa-korttini numeron, voinko saada pisteet vielä jälkikäteen?

Kyllä voit! Ilmoitathan alla olevan linkin kautta asiakaspalveluumme tai tilaustasi käsittelevään myymälään (lukee tilausvahvistuksellasi) plussakorttisi numeron sekä kyseisen tilauksen tiedot, niin lisäämme pisteet.

P.S. Rekisteröitymällä Sotka -verkkokaupan käyttäjäksi teet tilauksesi nopeammin, kun tietosi haetaan tilaukseen automaattisesti, myös Plussa-kortin numero.

OTA YHTEYTTÄ

Tilaustani ei ole vielä toimitettu, mutta sain jo laskun?

Sotka.fi -laskulla saat 30 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi alkaen ostopäivästä. Lasku lähetetään automaattisesti tilauksen teon jälkeen, jolloin se saapuu sinulle heti muutaman arkipäivän sisällä tilauksen tekohetkestä.

Jos haluat maksaa laskun sinulle paremmin sopivalla maksuajalla, voit tehdä erämaksusopimuksen luotonmyöntäjän verkkopalvelussa. Laskun ja kertaluoton myöntää Lowell Rahoitus Oy. Lowellin asiakaspalvelu auttaa sinua kaikkiin laskuun, kertaluottoon ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa:

Verkkopalvelu: bill.lowell.fi
Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin klo 9–17 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu).

Voiko laskun maksaa sittenkin erissä?

Kyllä voit! 

Saamassasi laskussa on ohjeet kuinka tämä tapahtuu. Myös kirjautumalla sisään luotonmyöntäjän verkkopalveluun voit vaihtaa ostosta koskevan laskun kertaluottosopimukseksi.

Verkkopalvelu: bill.lowell.fi
Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin klo 9–17 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu).

Asiointi myymälässä

Miten voin olla yhteydessä myymälään?

Sivujemme kautta voit lähettää palautetta haluamaasi myymälään. Valitse listasta oikea myymälä ja henkilökuntamme on yhteydessä sinuun haluamallasi tavalla.

Myymälöidemme tarkemmat yhteystiedot löydät Myymälät-sivulta.

OTA YHTEYTTÄ

Mistä löydän myymälöiden aukioloajat?

Myymälöiden aukioloajat ja yhteystiedot löydät Myymälät-sivulta.

Mistä saan tiedon, onko haluamaani tuotetta myymälän varastossa heti?

Jos haluat varmistua tuotteen myymäläsaatavuudesta, kannattaa olla suoraan yhteydessä kyseiseen myymälään ennen matkaan lähtöä. Voit myös kätevästi tiedustella haluamasi tuotteen tai siihen liittyvien lisäpalveluiden saatavuutta suoraan "Kysy saatavuus myymälästäsi" -painikkeesta, joka sijaitsee kaikilla tuotesivuilla.

Sain myymälästä Tarjouksen, voinko hyväksyä sen verkon kautta?

Kyllä voit! Voit hyväksyä tarjouksen, muuttaa tai tehdä lisäkysymyksiä tarjoukseesi liittyen suoraan oheisen linkin kautta: https://www.sotka.fi/omatarjous

Sinulle annettuun Tarjous-lomakkeeseen on kirjattu kaikki kirjautumiseen tarvittavat tiedot.

Voinko saada kotiinkuljetuksen myymälästä ostamilleni tuotteille?

Sinun ei tarvitse huolehtia ostostesi kuljetuksesta, meiltä löytyy edulliset ratkaisut kaikkiin tuomisiin ja viemisiin. Kotiinkuljetuksen lisäksi saat valituista myymälöistä tarvittaessa vuokrattua myös pakun. Olethan yhteydessä kyseiseen myymälään sinulle sopivimman toimituksen sopimiseksi.

OTA YHTEYTTÄ

Onko myymälästä mahdollista vuokrata pakettiautoa?

Kotiinkuljetuksen lisäksi saat valituista myymälöistä tarvittaessa vuokrattua myös pakun. Tarkistathan pakettiauton saatavuuden haluamastasi myymälästä.

OTA YHTEYTTÄ

Saanko tuotteilleni kasauspalvelua?

Osissa toimitettavat tuotteemme ovat helppoja koota ja niiden mukana toimitetaan aina selkeät ohjeet. Tarjoamme Sotka-myymälöissä asioidessasi tuotteillemme myös kasauspalvelua, jos kuitenkin haluat tuotteesi valmiiksi kasattuna. Kasauspalvelua ei ole saatavilla verkkokauppaostoksille.

Sotka-myymälän henkilökunnalta saa tarkat tiedot kuhunkin hankintaan liitettävästä kasauspalvelusta, palvelun hinnasta ja aikataulusta. Tarkistathan kasauspalvelun saatavuuden haluamastasi myymälästä.

OTA YHTEYTTÄ

Lisätietoa tuotteista ja palveluista

Mitä TAKUUHINTA-tuote tarkoittaa?

Naulitsimme satojen suosikkituotteidemme hinnan mahdollisimman alhaiselle tasolle, ja lupaamme, ettei näiden TAKUUHINTA-tuotteiden hinta laske alennuskampanjoiden myötä.

TAKUUHINTA-tuote on luotettavasti halpa. Ostaessasi TAKUUHINTA-tuotteen voit olla varma, ettet löydä samaa tuotetta hetken päästä halvemmalla hinnalla. Hyvitämme erotuksen asiakkaalle, mikäli tuotteen hinta laskisi kuuden kuukauden aikana ostosta.

TAKUUHINTA-tuotteista ei myönnetä alennuksia. Ne ovat jo valmiiksi huippuedullisia. Nyt ja vastaisuudessa. Verkkokaupassamme löydät pinkillä symbolilla varustetut TAKUUHINTA-tuotteet helposti. Voit halutessasi rajata tuotenäkymää niin, että näet vain tarjous- ja TAKUUHINTA-tuotteet.

Miten valitsen itselleni sopivan sängyn?

Sänky jolla nukut, vaikuttaa puolestaan suoraan unesi laatuun ja määrään. Parhaiten sopivan sängyn löytää kokeilemalla rauhassa myymälässämme eri vaihtoehtoja. Myyjämme auttavat löytämään sopivan vaihtoehdon juuri sinulle. Mikäli olet tilaamassa uutta sänkyä verkkokaupasta, tutustu ensin Sängyn valintaoppaaseemme, joka rajaa tuotteistamme sinulle sopivat vaihtoehdot mieltymyksiesi mukaan. 

Tutustu myös asiantuntijoidemme vinkkeihin, jotka on hyvä ottaa huomioon sänkyä valitessa.

Etsin vinkkejä kotini sisustamiseen, mistä löydän sisustusideoita?

Kokosimme sivustollemme sisustusvinkkejä ja kuvia, joita voit hyödyntää niin valmiina ratkaisuina kuin inspiraatiosi lähteinä. Sotkan käytännölliset sisustusideat ja sisustusvinkit kertovat, millaisista aineksista syntyy viihtyisä, toimiva ja näyttävä koti. Löydä meiltä kotiisi sisustus, jossa on sydäntä!

Myymälöissämme sinua palvelevat ammattitaitoiset sisustusmyyjämme, jotka antavat vinkkejä ja ideoita kodin sisustukseen!

Voinko saada tuotteilleni kasauspalvelun?

Tarjoamme osissa myytäville tuotteille kasauspalvelua, koska ymmärrämme, että saatat haluta apua tuotteen kokoamiseen. Sotka-myymälän henkilökunnalta saa tarkat tiedot kuhunkin hankintaan liitettävästä kasauspalvelusta, palvelun hinnasta ja aikataulusta. Kasauspalvelua ei ole saatavilla verkkokauppaostoksille. Tarkistathan kasauspalvelun saatavuuden haluamastasi myymälästä.

OTA YHTEYTTÄ

Onko verkkokaupan tuotteille mahdollista saada jotain toista verhoiluvaihtoehtoja?

Useisiin verhoiltuihin tuotteisiin on myymälöidemme kautta valittavissa lukuisia eri kangas- ja värivaihtoehtoja. Eri vaihtoehdot ovat nähtävissä myymälöissämme. Näet kyseisen tuotteen lisätiedoista, mikäli verkkokauppa mallin lisäksi myymälän kautta on tilattavissa eri vaihtoehtoja.

Mihin henkilötietojani käytetään?

Asiakkaidemme henkilötietoja käsitellään tarkasti ja turvallisesti uusimpia tietoturvalakeja noudattaen. Verkkokaupan asiakasrekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon, tarjouksiin, tilauksiin ja asiakasyhteydenpitoon. Lisäksi tietoja voidaan asiakkaan erillisellä suostumuksella käyttää tai luovuttaa sähköiseen tai muuten kohdennettuun markkinointiin.

Tilausrekisteriä käytetään tarjouksiin, tilauksiin, toimituksiin, laskutuksiin ja niihin liittyvään asiakasyhteydenpitoon. Tieto voi olla siirretty verkkokaupasta tai asiakkaan myymälässä ilmoittama.

Voit tutustua käyttäjäehtoihin ja rekisteriselosteeseemme kokonaisuudessaan täällä >>