Hyväksy evästeet Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa »

Yleistä

Miksi hinta, kuva tai tuotetiedot puuttuvat?

Vastaus:

Jos haluamastasi tuotteesta puuttuu tietoja, ilmoita asiasta meille. Olemme kiitollisia palautteestasi.

Kenelle voi valittaa, jos tuotteessa on vikaa?

Vastaus:

Mikäli saat viallisen, väärän tai muutoin puutteellisen tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Lisää ostoskoriin -painike ei toimi, mitä teen?

Vastaus:

Tietokoneestasi on mahdollisesti kytketty evästeet pois päältä. Evästeiden (cookie) tallentaminen on oltava sallittua jotta voit ostaa sivuiltamme. Varmistathan myös ettei selaimeen ladattu lisäosa tai tietokoneen palomuuri estä sivujamme. Katso tarvittaessa lisäohjeita selaimen käyttöohjeista.

Onko ostaminen turvallista?

Vastaus:

Ostaminen on turvallista. Käytämme tilauksen siirroissa ja maksuohjelmissa aina suojattua yhteyttä (SSL), joka estää tiedon joutumisen vääriin käsiin. Maksutapa valitaan tilauksen yhteydessä. Kaikki maksutavat ovat ehdottoman suojattuja ja turvallisia käyttää.

Entä, jos asiakastietojani käytetään väärin?

Vastaus:

Huolehdi siitä, että käyttäjätunnuksesi ja salasanasi eivät joudu vääriin käsiin. Jokainen tilaaja on vastuussa tekemistään tilauksista. Mikäli epäilet väärinkäytöstä, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvittaessa suljemme käyttäjätunnuksesi.

Virhe toiminnassa

Vastaus:

Jos saat virheilmoituksen kesken tilauksen, yritä ensin käynnistää selain uudelleen. Selainta vaihtamalla ongelma voi myös poistua. Jos haluat selvittää, miten tilauksellesi on käynyt, verkkotunnuksia käyttävät asiakkaat voivat tarkistaa tilauksen Omat tiedot -osiossa. Pulmatilanteissa voit kääntyä asiakaspalvelumme puoleen.

Miten saan Plussa-pisteitä?

Vastaus:

Voit kerätä verkko-ostoksistasi Plussa-pisteitä. Saat pisteitä toimitettujen ja maksettujen tuotteiden arvon mukaisesti. Ilmoita Plussa-korttisi numero luodessasi verkkotunnuksia, niin saat tilauksestasi Plussa-pisteet automaattisesti. Voit ilmoittaa kortin numeron myös tilauksen yhteydessä, jos et halua verkkokaupan tunnuksia. Plussa-pisteitä kerryttäneen kortin numeron näet laskun/toimitusvahvistuksen oikeasta ylälaidasta. Väliaikaisissa Plussa-korteissa on rajallinen voimassaoloaika, jonka umpeuduttua Plussa-pisteitä ei enää kerry. Jos Plussa-kortin numero on vaihtunut, muuta omiin tietoihisi uusi numero. Pisteseteleitä ei hyväksytä kaupan maksuna verkkopalvelussamme. Jos Sinulla ei vielä ole Plussa-korttia, saat sen täyttämällä Plussa-korttihakemuksen lähimmässä Sotkassa tai K-ryhmän Plussa-tunnuksella varustetussa liikkeessä. Voit myös tilata Plussa-kortin internetissä osoitteesta www.plussa.com, josta saat myös lisätietoa Plussasta. Plussa-korttia ei voi tilata verkkopalvelustamme.

Saanko tietooni tilauksen tarkan toimitusajankohdan?

Vastaus:

Tilauksen edetessä kuljetusyhtiö ottaa asiakkaaseen yhteyttä noin päivää ennen kuljetusta sopiakseen tarkemman kuljetusajankohdan.