Hyväksy evästeet Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa »

Vaihto, palautus ja takuu

Vaihto- ja palautusoikeus

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

Vaihto- ja palautustapauksissa ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme. Täytä palautuslomake ja liitä se palautettavan tuotteen mukaan.

Maksujen hyvitys palautusten ja vaihtojen yhteydessä löytyy kohdasta Rahanpalautukset.
Rajoitukset palautusoikeudesta (kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti)

Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke. Avatuilla hygieniatuotteilla, kuten tyynyt, peitteet ja sijauspatjan suojat ei myöskään ole vaihto- tai palautusoikeutta. Lunastamme vain Suomesta lähetettyjä palautuksia.

Kaikki vaihtoon ja palautukseen liittyvät kulut lankeavat asiakkaalle.

Rahanpalautukset

Suoritamme rahanpalautuksen sillä maksutavalla, jolla olet maksanut tilauksesi. Rahat näkyvät viimeistään 14 vrk:n kuluessa tililläsi siitä, kun tuote on saapunut asiakaspalveluumme.

Takuu

Kuluttajansuojalaki suojaa aina yksityishenkilönä ostettuja tuotteita ja palveluja. Kuluttajasuojalain mukaan takuu on myyjän, valmistajan tai maahantuojan antama vapaaehtoinen lisäetu. Takuunantaja vastaa siitä, että tuote toimii määräajan. Virhevastuun kestolle ei ole laissa säädetty aikarajaa, vaan virhevastuuaika määrittyy tavaran oletettavissa olevan kestoiän perusteella. Tuotteen virheestä reklamoitaessa kuluttaja ilmoittaa tuotteen alkuperäisestä viasta myyjälle. Mikäli tuotteessa esiintyy käytöstä johtuva virhe, autamme tietenkin saamaan vian korjatuksi.

Ostajan on hyvä tutustua ja noudattaa tuotteen mukana tuleviin käyttö- ja asennusohjeisiin ennen tuotteen käyttöönottoa.

Toimintaohje

Ota aina ongelmatilanteissa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Tutkimme ja selvitämme jokaisen ongelmatilanteen tapauskohtaisesti.

Palautettavan tuotteen mukana tulee olla mahdollisimman tarkasti täytetty palautuslomake. Tämä nopeuttaa asian käsittelyä.