Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa »

Postilakon aiheuttamat viivästykset

Maanantaina 11.11. alkanut postilakko saattaa aiheuttaa tämän hetkisen tiedon mukaan muutamien päivien viiveitä pienempien tuotteiden kotiinkuljetuksissa, joiden tilauskäsittelijänä on Sotka verkkokauppa. Myymälänoutoihin ja myymälöiden kautta tapahtuviin kotiinkuljetuksiin lakko ei vaikuta.

Pyrimme toimittamaan kaikki tilaukset niin pian kuin mahdollista, pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa lisävaivaa!

Verkkokaupan asiakaspalvelu

Verkkokaupan asiakaspalvelumme on paikalla arkisin klo 7.30 - 15.30. Tilausvahvistuksella lukee selkeästi tilaustasi käsittelevä taho, eli tietty Sotka-myymälä tai Sotka verkkokauppa, johon tulee olla yhteydessä kaikkiin tilauksiin liittyvissä kysymyksissä. Jos tilauksesi käsittelijä on tietty Sotka-myymälä, olethan yhteydessä suoraan kyseiseen myymälään. Jos tilauksesi käsittelijä on Sotka verkkokauppa, olethan yhteydessä oheisten linkkien kautta verkkokauppaan:

OTA YHTEYTTÄ 

 

Jos tilauksesi käsittelijä on Sotka verkkokauppa ja ostamasi tuote on viallinen, teethän siitä reklamaation oheisen linkin kautta mahdollisimman kattavilla tiedoilla, jotta pystymme käsittelemään reklamaation mahdollisimman nopeasti:

TEE REKLAMAATIO


Jos tilaustasi käsittelee tietty Sotka-myymälä, olethan yhteydessä kyseiseen myymälään. Vastaamme viestiisi ruuhkatilanteen mukaan aina mahdollisimman pian. Tilauksiin liittyvissä kysymyksissä mainitsethan yhteydenotossasi tilausnumeron, se nopeuttaa asian käsittelyä.