Asiakkaidemme ja henkilökuntamme turvallisuus on toiminnassamme etusijalla ja koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa on välttämätöntä tehdä kaikki voitava koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Tältä sivulta löytyy tietoa tilanteen aiheuttamista toimenpiteistä, jotka tekevät asioinnista Sotka-myymälöissä ja verkkokaupassa mahdollisimman turvallista.
Verkkokauppamme palvelee vuorokauden ympäri viikon jokaisena päivänä ja myymälämme ovat avoinna verkkosivuillamme ilmoitettujen aukioloaikojen mukaisesti. Seuraamme tilanteen kehittymistä tiiviisti ja mahdollisista muutoksista tiedotamme tällä sivulla. Tervetuloa ostoksille!
Sotkasta tehdyistä ostoista ei kerry Plussa-pisteitä 1.10.2020 lähtien. Pisteiden poistuminen on osa Sotkan omistajan Indoor Group Oy:n irtaantumista K-ryhmästä ja Plussa-järjestelmästä. Tästä huolimatta löydät yhä huikeat huonekalutarjoukset sekä aina edulliset takuuhintatuotteet Sotkasta!
Sotkassa asiointi on yhtä turvallista kuin muissakin kaupoissa. Seuraamme tarkasti viranomaisten ohjeita ja toimimme niiden mukaisesti.
Myymälämme ovat avaria ja väljiä, joten lähikontaktin välttäminen on keskimääräistä helpompaa. Koronavirus tarttuu ihmisestä toiseen lähinnä pisaratartuntana, mutta virus voi säilyä pinnoilla ja se voi tarttua myös kosketustartuntana viruksia sisältävien pintojen koskettelun kautta. Tätä ei kuitenkaan pidetä ensisijaisena tartuntatapana.
Katso myymälöiden ajankohtaiset aukiolot >
Verkkokauppa on avoinna 24/7 ja tilaukset toimitetaan turvallisesti, osassa kuljetuksissa tuotteet luovotetaan kontaktittomasti jättäen ulko-ovelle.
Seuraamme tilanteen kehittymistä tiiviisti ja mahdollisista muutoksista tiedotamme tällä sivulla sekä myymälöiden omilla sivuilla, josta näet aina ajantasaiset aukiolot ja yhteystiedot.
Kyllä vain! Sotka myymälöissä voit aina asioida myös puhelimitse, jos haluat tehdä ostoksesi lähimyymälässä kotoa käsin.
Katso oman myymäläsi yhteystiedot täältä >
Voit myös jättää palautetta haluamaasi myymälään. Vastaamme mielellämme kaikkiin mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin!
Koronaviruksen leviämisen hillitsemiseksi Posti on ottanut käyttöön tiukemmat varotoimet lähetysten toimittamisessa. Tämän takia kotiinkuljetuksella toimitettavia tilauksia ei toistaiseksi kanneta sisälle asuntoon. Posti ei myöskään pyydä vastaanottajalta allekirjoitusta, vaan toimitus kirjataan kuljettajan toimesta Postin järjestelmään. Toimitus sovittaan aina asiakkaan kanssa etukäteen.
Tällä hetkellä toimituksissa saattaa esiintyä koronatilanteen aiheuttamia viivästyksiä joidenkin tuotteiden kohdalla hankintakejun globaaleista vaikeuksista johtuen. Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme toimittamaan kaikki tilaukset niin pian kuin mahdollista!