Hyväksy evästeet Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa »

Toimitusehdot

Saapumisilmoitukset

Kotiinkuljetus: Tuotteet toimitetaan aina sisään asti. Posti ottaa yhteyttä ennen toimitusta ja sopii tarkemman toimitusajan.

Nouto myymälästä: Kun tilauksesi on saapunut myymälään, lähetämme saapumisilmoituksen tekstiviestinä tilauksen vastaanottajaksi merkityn henkilön puhelinnumeroon. Muista ottaa saapumisilmoitus mukaan, kun saavut noutamaan tilaustasi.

Toimituskulut

Kuljetuksen hinta määräytyy postinumeron ja tuotteen koon mukaan. Kuljetuksen hinnan näet verkko-ostoksen tilausvaiheessa sekä tilausvahvistuksessa.

Nouto Sotka-myymälästä on maksuton.

Tuotteiden toimitus

Kotiinkuljetuksen hinta määräytyy postinumeron ja tuotteiden tilavuuden mukaan. Toimitamme kaikki tilaamasi tuotteet aina yhdellä toimituksella haluttuun osoitteeseen manner-Suomen alueella. Kuljetusyhtiö toimittaa tuotteet perille arkisin, ja pääkaupunkiseudulla myös lauantaisin, pääsääntöisesti klo 8.00-22.00 välisenä aikana. Tilausvaiheessa tulee ilmoittaa puhelinnumero, josta olet päivisin tavoitettavissa, sillä kotiinkuljetuksen ajankohta varmistetaan ja sovitaan lopullisesti puhelimitse. Tuotteet toimitetaan aina sisään asti. Posti ottaa yhteyttä ennen toimitusta ja sopii tarkemman toimitusajan.

Kaupunkialueilla toimitukset toimitetaan aina kotiin asti kahdella miehellä. Jos asut kaupunkialueen ulkopuolella, ja tarvitset kuljettajan lisäksi apumiehen, varmista sen saatavuus viimeistään kuljetusajankohdasta sopiessasi. Voit myös tiedustella kotiinkuljetuksen saatavuudesta etukäteen osoitteesta .

Kotiinkuljetustuotteita ei toimiteta seuraaville Turun saariston postinumeroalueille: 21740, 22710, 22720, 22730, 22820, 22840, 22920, 22940 ja 23390 eikä Suomenlinnaan 00190.

Nouto myymälästä

Toimitustavaksi voit myös valita maksuttoman toimituksen valitsemaasi Sotka-myymälään.

Kun tilauksesi on saapunut myymälään, lähetämme saapumisilmoituksen tekstiviestinä tilauksen vastaanottajaksi merkityn henkilön puhelinnumeroon. Muista ottaa saapumisilmoitus mukaan, kun saavut noutamaan tilaustasi. Noudathan myös tilauksesi mahdollisimman pian, koska myymälöidemme varastoresurssit ovat rajalliset.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat näet tuotteiden tiedoista sekä tilaamisen jälkeen saamastasi tilausvahvistuksesta. Arkipyhät voivat viivästyttää tilausten toimitusaikaa. Toimitusaika lasketaan tilauspäivää seuraavasta arkipäivästä. Sotka ei vastaa toimituspäivien mahdollisista muutoksista ja niiden seurauksista asiakkaalle.

Maksutavat

Voit maksaa verkkokaupassamme Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard –korteilla. Näiden lisäksi käytössä ovat suomalaiset pankkimaksut. Sinut ohjataan tilauksen lopuksi Netsin maksusivulle, jossa voit valita sinulle sopivan maksutavan. Saat tarvittaessa ostoksillesi joustavaa maksuaikaa joko K-Plussa MasterCard -kortilla tai Sotka.fi -laskulla tai -erämaksulla.

Korttimaksut tapahtuvat turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Takuu

Kuluttajansuojalaki suojaa aina yksityishenkilönä ostettuja tuotteita ja palveluja. Kuluttajasuojalain mukaan takuu on myyjän, valmistajan tai maahantuojan antama vapaaehtoinen lisäetu. Takuunantaja vastaa siitä, että tuote toimii määräajan. Virhevastuun kestolle ei ole laissa säädetty aikarajaa, vaan virhevastuuaika määrittyy tavaran oletettavissa olevan kestoiän perusteella. Tuotteen virheestä reklamoitaessa kuluttaja ilmoittaa tuotteen alkuperäisestä viasta myyjälle. Mikäli tuotteessa esiintyy käytöstä johtuva virhe, autamme tietenkin saamaan vian korjatuksi.

Ostajan on hyvä tutustua ja noudattaa tuotteen mukana tuleviin käyttö- ja asennusohjeisiin ennen tuotteen käyttöönottoa.

Toimintaohje

Ota aina ongelmatilanteissa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Tutkimme ja selvitämme jokaisen ongelmatilanteen tapauskohtaisesti.

Palautettavan tuotteen mukana tulee olla mahdollisimman tarkasti täytetty palautuslomake. Tämä nopeuttaa asian käsittelyä.